header
חלון בלגי - יופי ועוצמה
 
 
04_belgian_win.jpgאחד הדברים היפים בתחום החלונות הוא חלון בלגי. חלון זה מאופיין בעמידות לנזקי מזג אוויר משתנה, בתוחלת חיים ארוכה, ביופי עוצר נשימה ובסגנון יוקרתי ומוקפד. מזג אוויר בלגי אמנם אין לנו במדינת ישראל, אולם בתחום החלונות, תפס החלון הבלגי מקום של כבוד בקרב בתים רבים.

עם חלון בלגי לא צריך תמונה

מהו חלון בלגי? חלון זה, שבמקור, בבלגיה של המאות הקודמות היה עשוי ברזל, מיוצר לבתים הישראליים דווקא מאלומיניום. מה שמייחד את החלון הבלגי הוא הפרופיל הצר שלו, היוצר מראה עדין ונקי מאד לחלון.

חלון בלגי הפך לחביבם של אדריכלים רבים, שלא רק שממליצים עליו בבתים פרטיים, אלא מכניסים אותו גם לבנייני משרדים שונים. בכך נוצר משרד עם אופי מיוחד ביותר, יופי רב ומראה מודרני.

חלון בלגי כאמור הוא חלון שבמקור עשוי ברזל וכיום יש שימוש רב באלומיניום במקום הברזל. אולם למי שבוחר ברזל ליצירת חלון בלגי בביתו, ימצא כי מדובר בעולם ומלואו של יופי לצד עוצמה.
הפרופיל הצר והדק משווה לחלון מראה עדין ואצילי, רמת הגימור בחלונות אלו היא גבוהה במיוחד, ויש את האפשרות ליצור פיתוחים רבים, צבעים שונים ובעיקר בידוד מקסימלי, הנחוץ מאד במדינה חמה כמו שלנו, תוך התחשבות באור הרב שנכנס אל הבית, וחוסך באנרגיה עם כל שעות האור הרבות בישראל.

בחלון בלגי הזכוכית היא זו התופסת את רוב שטחו של החלון, ולכן התאורה המגיעה מבחוץ היא מקסימלית, וכן מעניק חלון בלגי תחושה מרווחת ומאווררת גם בחללים קטנים.

חלון בלגי - עיצוב מוקפד

מעבר ליופי הרב הקיים בכל חלון בלגי, עם פיתוחיו, צבעיו והדגמים הרבים, יתרון בולט נוסף הוא התחזוקה המינימלית שדורש חלון זה. המסגרות דקות ונדרשת פחות עבודת נקיון שלהם, ואם בחרתם בפרופיל אלומיניום, תיהנו משנים ארוכות ורבות של עמידות מפני חום, קור, לחות או הצטברות חלודה וקורוזיה. אלומיניום הוא סוג של פלדה שלא מתחמצנת. לכן, אם בחרתם בפרופיל כזה, תהיו סמוכים ובטוחים לתוחלת חיים ארוכה במיוחד. מגוון העיצובים הקיימים בחלונות בלגיים הוא רב ביותר. זו הסיבה שהוא חביבם של מעצבי פנים רבים, היכולים להתאים אותו למגוון רחב של בתים פרטיים, דירות ואף משרדים. קל להתאים חלון בלגי לכל גודל וצורה, והקלות הזו מניעה מעצבים רבים להמליץ על חלונות אלו. ניתן להתאים את צורת החלון והמבנה שלו לגודל וסוג החדר בו הוא מותקן, ואף לאווירה הרצויה לכם באותו חלל.

טרם הזמנת או התקנת חלון בלגי מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע הן בבחירת סוג וצורת החלון והן בהכנתו והתקנתו. חשוב לוודא את הרקע המקצועי של החברה היצרנית, להתרשם מעבודות קודמות, ולקבל מענה רציני ומקצועי לכל שאלה או פנייה.